brak możliwości uaktualnienia danych na swoim koncie

Brak uprawnień do dodawania odpowiedzi.
1 odpowiedź [Ostatni wpis]
Portret użytkownika Magda Hajdamowicz
Offline
Dołączył: 29.10.2008

witam,
nie moge zmienić edytować danych na moim koncie odnośnie obecnej sytucji  zawodowej.
proszę o pomoc w tej sprawie.
Magda

Portret użytkownika k.eksterowicz
Offline
Dołączył: 26.05.2010
Szanowna Pani,   Status

Szanowna Pani,
 
Status zawodowy poprzez podaną stronę www.eurokobieta.pl/status-zawodowy można uaktualnić tylko po to aby znaleźć się w grupie docelowej, w zależności od województwa są różne dostępne opcje.
 
Jeżeli ma Pani problem z wyswietleniem poprawnie strony proponuję skorzystać z alternatywnej przeglądarki internetowej np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub jeśli problem nie zniknie proszę skontaktować się bezpośrednio z administracją projektu euroKobieta pisząc na adres eurokobieta@complearn.pl
 
Z poważaniem
Zespół administracyjny projektu euroKobieta

Uczestniczki

Portret użytkownika nyklu
nyklu
Portret użytkownika Sumire
Sumire
Portret użytkownika joanna27
joanna27
Portret użytkownika Agata Skorupka
Agata Skor
Portret użytkownika asiulakoluszki
asiulakolu
Portret użytkownika Liwia
Liwia
Portret użytkownika zudomika
zudomika
Portret użytkownika halina lipska-skowron
halina lip
Portret użytkownika Agnieszka Chomicz
Agnieszka
Portret użytkownika ijustyna
ijustyna
Portret użytkownika Joanna Izdebska
Joanna Izd
Portret użytkownika cirael
cirael

Ostatnie odpowiedzi


Spot III edycji projektu euroKobieta mający na celu promowanie elastycznych form zatrudnienia wśród kobiet wychowujących dzieci.


Zobacz nasz kanał na YT

Newsletter euroKobieta

Otrzymuj aktualne informacje!