|
|
PARP HR eSkills Manager
• Wirtualny manager ds. HR w Twojej firmie! Innowacyjne i bezpłatne narzędzie PARP, które pozwoli na zarządzanie umiejętnościami ICT pracowników jest już dostępne dla wszystkich zatrudnionych i firm z sektora MŚP. Projekt jest w całości prowadzony w wirtualnym modelu chmury internetowej i jest dostępny zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.
• Jak działa narzędzie? Narzędzie działa w modelu usługi sieciowej (jest to tzw. model SaaS, tj. Software as a Service) - w chmurze internetowej (tj. w wirtualnym, rozproszonym środowisku sieciowym, niewymagającym infrastruktury). Dzięki funkcjonowaniu w modelu SaaS w chmurze internetowej, narzędzie jest wolne od konieczności konwencjonalnych, długotrwałych wdrożeń, instalacji, utrzymania oprogramowania, czy instalowania uaktualnień. Zapewnia ono także wysoki poziom bezpieczeństwa infrastruktury centralnej.
• Co daje udział w projekcie? W mikro i małych przedsiębiorstwach wirtualny manager zastępuje dział Human Resources w dziedzinie identyfikacji i uzupełniania luk kompetencyjnych w zakresie umiejętności informatycznych kadry. W średnich firmach narzędzie stanowi istotne wsparcie dla działu kadr, usprawnia i przyśpiesza proces doboru odpowiedniej ścieżki kompetencyjnej dla dowolnie wybranego pracownika. Wirtualna platforma w inteligentny sposób dokonuje wyboru odpowiednich szkoleń, pozwala na ich ewidencję, harmonogramowanie oraz ustalenie odpowiedniego budżetu przeznaczonego na edukację poszczególnych pracowników. Udostępniona jest również opcja ewaluacji szkoleń i zapoznania się z opiniami na temat poszczególnych kursów. |
|
Chęć udziału w projekcie należy zgłosić przez rejestrację w systemie na stronie internetowej projektu: www.eSkills.pl
|
malwina.ma
|
MaggieB
|
anula14
|
PaulinaTry
|
tabazka88
|
MS
|
KasiaHasał
|
joannarejd
|
MarCelyna
|
eMstyle
|
kbdowhan
|
basia.go
|