brak możliwości uaktualnienia danych na swoim koncie

1 odpowiedź [Ostatni wpis]
Portret użytkownika Magda Hajdamowicz
Offline
Dołączył: 29.10.2008

witam,
nie moge zmienić edytować danych na moim koncie odnośnie obecnej sytucji  zawodowej.
proszę o pomoc w tej sprawie.
Magda

Portret użytkownika k.eksterowicz
Offline
Dołączył: 26.05.2010
Szanowna Pani,   Status

Szanowna Pani,
 
Status zawodowy poprzez podaną stronę www.eurokobieta.pl/status-zawodowy można uaktualnić tylko po to aby znaleźć się w grupie docelowej, w zależności od województwa są różne dostępne opcje.
 
Jeżeli ma Pani problem z wyswietleniem poprawnie strony proponuję skorzystać z alternatywnej przeglądarki internetowej np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub jeśli problem nie zniknie proszę skontaktować się bezpośrednio z administracją projektu euroKobieta pisząc na adres eurokobieta@complearn.pl
 
Z poważaniem
Zespół administracyjny projektu euroKobieta

Uczestniczki

Portret użytkownika wilku7707
wilku7707
Portret użytkownika Anna Skowron
Anna Skowr
Portret użytkownika annaserden
annaserden
Portret użytkownika Beata Łężniak
Beata Łężn
Portret użytkownika milka.kwinecka
milka.kwin
Portret użytkownika maria s.
maria s.
Portret użytkownika Agnieszka Dąbrowska
Agnieszka
Portret użytkownika ankhao
ankhao
Portret użytkownika prestige
prestige
Portret użytkownika Joanna Sieroń
Joanna Sie
Portret użytkownika Agnieszka Biskup
Agnieszka
Portret użytkownika AngelikaW89
AngelikaW8

Ostatnie odpowiedzi


Spot III edycji projektu euroKobieta mający na celu promowanie elastycznych form zatrudnienia wśród kobiet wychowujących dzieci.


Zobacz nasz kanał na YT

Newsletter euroKobieta

Otrzymuj aktualne informacje!