brak możliwości uaktualnienia danych na swoim koncie

1 odpowiedź [Ostatni wpis]
Portret użytkownika Magda Hajdamowicz
Offline
Dołączył: 29.10.2008

witam,
nie moge zmienić edytować danych na moim koncie odnośnie obecnej sytucji  zawodowej.
proszę o pomoc w tej sprawie.
Magda

Portret użytkownika k.eksterowicz
Offline
Dołączył: 26.05.2010
Szanowna Pani,   Status

Szanowna Pani,
 
Status zawodowy poprzez podaną stronę www.eurokobieta.pl/status-zawodowy można uaktualnić tylko po to aby znaleźć się w grupie docelowej, w zależności od województwa są różne dostępne opcje.
 
Jeżeli ma Pani problem z wyswietleniem poprawnie strony proponuję skorzystać z alternatywnej przeglądarki internetowej np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub jeśli problem nie zniknie proszę skontaktować się bezpośrednio z administracją projektu euroKobieta pisząc na adres eurokobieta@complearn.pl
 
Z poważaniem
Zespół administracyjny projektu euroKobieta

Uczestniczki

Portret użytkownika evelle
evelle
Portret użytkownika martyna2808
martyna280
Portret użytkownika Anna Borowska
Anna Borow
Portret użytkownika maggio_alex
maggio_ale
Portret użytkownika Anarika
Anarika
Portret użytkownika KalinaJ
KalinaJ
Portret użytkownika ewelina83
ewelina83
Portret użytkownika binate
binate
Portret użytkownika Dominika Muzyczka
Dominika M
Portret użytkownika kasiakn
kasiakn
Portret użytkownika madzik2010
madzik2010
Portret użytkownika Yennefer
Yennefer

Ostatnie odpowiedzi


Spot III edycji projektu euroKobieta mający na celu promowanie elastycznych form zatrudnienia wśród kobiet wychowujących dzieci.


Zobacz nasz kanał na YT

Newsletter euroKobieta

Otrzymuj aktualne informacje!