brak możliwości uaktualnienia danych na swoim koncie

1 odpowiedź [Ostatni wpis]
Portret użytkownika Magda Hajdamowicz
Offline
Dołączył: 29.10.2008

witam,
nie moge zmienić edytować danych na moim koncie odnośnie obecnej sytucji  zawodowej.
proszę o pomoc w tej sprawie.
Magda

Portret użytkownika k.eksterowicz
Offline
Dołączył: 26.05.2010
Szanowna Pani,   Status

Szanowna Pani,
 
Status zawodowy poprzez podaną stronę www.eurokobieta.pl/status-zawodowy można uaktualnić tylko po to aby znaleźć się w grupie docelowej, w zależności od województwa są różne dostępne opcje.
 
Jeżeli ma Pani problem z wyswietleniem poprawnie strony proponuję skorzystać z alternatywnej przeglądarki internetowej np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub jeśli problem nie zniknie proszę skontaktować się bezpośrednio z administracją projektu euroKobieta pisząc na adres eurokobieta@complearn.pl
 
Z poważaniem
Zespół administracyjny projektu euroKobieta

Uczestniczki

Portret użytkownika paulutka25
paulutka25
Portret użytkownika marta5622
marta5622
Portret użytkownika Junable
Junable
Portret użytkownika lu
lu
Portret użytkownika Renata
Renata
Portret użytkownika Anastazjaa
Anastazjaa
Portret użytkownika LadySabath
LadySabath
Portret użytkownika Ewa-Danielek
Ewa-Daniel
Portret użytkownika AgnieszkaLidia
AgnieszkaL
Portret użytkownika Joanna P.
Joanna P.
Portret użytkownika gosia.u
gosia.u
Portret użytkownika Halis
Halis

Ostatnie odpowiedzi


Spot III edycji projektu euroKobieta mający na celu promowanie elastycznych form zatrudnienia wśród kobiet wychowujących dzieci.


Zobacz nasz kanał na YT

Newsletter euroKobieta

Otrzymuj aktualne informacje!