Rozwiązywanie problemów z logowaniem

6 odpowiedzi [Ostatni wpis]
Portret użytkownika k.eksterowicz
Offline
Dołączył: 26.05.2010

Szanowne Panie
 
W związku z pojawiającymi się pytaniami dotyczącymi problemów z logowaniem się na platformę CompLearn e-Learning pragnę zawiadomić iż nastąpiły zmiany. Obecne i nowe uczestniczki szkolenia IT muszą wypełnić kwestionariusz wsparcia projektu, znajdujący się w panelu bocznym na stronie www.euroKobieta.pl. Po jego wypełnieniu logowanie na platformę CompLearn e-Learning powinno już być możliwe.
Należy pamiętać aby logować się przy użyciu tych samych danych logowania, które zostały podane w trakcie rejestracji na portalu euroKobieta.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt:

Kontaktowy e-mail: eurokobieta@complearn.pl
Infolinia: 0 801 011 647
Sekretariat: 0 71 750 3413
(od godz. 13.00 do 18.00)
Mogą Panie również korzystać z danych kontaktowych podanych na stronie www.euroKobieta.pl.
 
Z poważaniem
Administracja projektu euroKobieta

Portret użytkownika rani
Offline
Dołączył: 12.07.2010
rezygnacja z projektu

Witam serdecznie,
Chciałabym zrezygnowac z projektu, dlatego prosze mnie wyrejestrować z umożliwieniem mi w przyszłosci ponownej rejestracji i uczestnictwa w kursach. Z poważaniem-
Anna T.

Portret użytkownika k.eksterowicz
Offline
Dołączył: 26.05.2010
Szanowna Pani,

Szanowna Pani,
 
Jeżeli chce Pani zrezygnować z uczestnictwa w projekcie eurokobieta musi Pani zgłosić swoją prośbę pisemnie na adres info@eurokobieta.pl lub eurokobieta@complearn.pl. Dotyczy tego również każda inna zmiana przeprowadzana w profilu użytkownika. Natomiast jeśli w przyszłości chciałaby Pani na nowo uczestniczyć w projekcie będzie Pani musiała dokonać ponownej rejestracji.
 
Z poważaniem
Administracja projektu euroKobieta

uczestniczka
Portret użytkownika joanwi
Offline
Dołączył: 23.02.2013
ja również mam problem z

ja również mam problem z zalogowaniem się na platformę, zmieniłam hasło, odczekałam 24h, ale nic to nie dało:(
proszę o pomoc

uczestniczka
Portret użytkownika joanwi
Offline
Dołączył: 23.02.2013
powtórka

powtórka

Portret użytkownika Basia077
Offline
Dołączył: 11.03.2010
zmiana hasła

Powodem Twojego problemu może być fakt, że zmieniłaś hasło tylko na platformie e-Learning, a na portalu masz inne hasło. Niestety zarówno Nick jak i hasło muszą być jednakowe na portalu i platformie.
Spróbuj zmienić hasło również na portalu euroKobieta.
Pozdrawiam
Basia
 
Grupa redakcyjna projektu euroKobieta

Portret użytkownika k.eksterowicz
Offline
Dołączył: 26.05.2010
Hasło można zmienić tylko na

Hasło można zmienić tylko na stronie www.eurokobieta.pl. Pani Joanwi bardzo dobrze uczyniła, a jej zgłoszenie o błędzie zostało przyjęte, jak tylko zostanie usunięty problem poinformujemy Panią.
 
Z poważaniem
Administracja projektu euroKobieta

Uczestniczki

Portret użytkownika Elżbieta Tyc
Elżbieta T
Portret użytkownika halina lipska-skowron
halina lip
Portret użytkownika joannagrey
joannagrey
Portret użytkownika Olmonia
Olmonia
Portret użytkownika kasia8794
kasia8794
Portret użytkownika czarnefrugo
czarnefrug
Portret użytkownika limonka
limonka
Portret użytkownika maszka
maszka
Portret użytkownika Kariushka
Kariushka
Portret użytkownika annaraj4@poczta.fm
annaraj4@p
Portret użytkownika AnnaDudziak
AnnaDudzia
Portret użytkownika renatka189
renatka189

Ostatnie odpowiedzi


Spot III edycji projektu euroKobieta mający na celu promowanie elastycznych form zatrudnienia wśród kobiet wychowujących dzieci.


Zobacz nasz kanał na YT

Newsletter euroKobieta

Otrzymuj aktualne informacje!