Wypełniłam kwestionariusz, otrzymałam "kafelek", ale nie mogę się zalogować na platformie szkoleniowej.
Dlaczego?
Wprowadzam dane do logowania takie same jak tutaj, klikam "pomóż w logowaniu" i otrzymuję komunikat "odmowa dostępu, brak uprawnień" - co moge zrobić?
Pozdrawiam
Karolina
Proszę wylogować się na stronie www.euroKobieta.pl i zrestartować przeglądarkę czyszcząc pliki cookie, następnie ponownie zalogować się w serwisie euroKobieta, przejść na platformę szkleniową i spróbować się zalogować standardowo (podając oczywiście login i hasło, nie adres e-mail).
Jeśli to się nie uda, proszę o kontakt e-mailowy z Sekretariatem.
Justyna Kw
|
ewaorlowsk
|
Złota
|
Katarzyna
|
Ewa Szapli
|
Samanta198
|
Dorota_And
|
AnnaSzymko
|
ada.anna.w
|
MarlenaB
|
leon zawod
|
chardonnay
|