Szkolenie informatyczne w ramach projektu euroKobieta prowadzone jest w ramach systemu zdalnego nauczania na specjalistycznej platformie CompLearn e-Learning. Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się pod łączem Szkolenie informatyczne w sekcji po prawej stronie.
W celu uzyskania dostępu do szkolenia informatycznego w ramach projektu euroKobieta wystarczy rejestracja w niniejszym serwisie. Aby rozpocząć udział w szkoleniu należy wykonać następujące kroki:
1. Wejść na platformę CompLearn e-Learning szkolenia informatycznego projektu euroKobieta.
2. Zalogować się, podając dane logowania, użyte przy rejestracji w niniejszym serwisie projektu euroKobieta (uwaga: konto na platformie CompLearn e-Learning będzie aktywowane po upływie jednego dnia od momentu rejestracji w serwisie projektu euroKobieta).
3. Wejść do odpowiedniego kursu na platformie CompLearn e-Learning (dostępne są 2 kursy o tej samej zawartości programowej, przeznaczone dla kobiet nieaktywnych zawodowo oraz pozostałych, zgodnie z elektroniczną deklaracją przystąpienia do projektu euroKobieta).
Logowanie na platformie CompLearn e-Learning powinno przebiegać przy wykorzystaniu tej samej nazwy użytkownika i hasło, których używa się do logowania w niniejszym serwisie projektu euroKobieta.
W przypadku pań, które rozpoczęły realizację kursu wcześniej i podawały administracji inne dane logowania do platformy CompLearn e-Learning, należy logować się właśnie tamtymi (innymi) danymi logowania (możliwe jest także zalogowanie danymi logowania z serwisu euroKobieta, ale w takim przypadku kurs będzie realizowany od początku).
W przypadku wątpliwości lub jakichkolwiek trudności z logowaniem na platformie CompLearn e-Learning prosimy o bezpośredni kontakt z administracją platformy CompLearn e-Learning wysyłając e-mail na adres: eurokobieta@complearn.pl
Z poważaniem,
Doradca zawodowy projektu euroKobieta
od dłuższego czasu próbuję zalogować się na platformie CompLearn e-Learning i niestety jest6 to nie możliwe, w zeszłym roku właśnie z tego samego powodu nie zrobiłam tego kursu, nie rozumię o co tu chodzi!
Ostatni raz logowałam się w marcu i było wszystko w porządku, a dzisiaj wykonałam parę prób i nic, nie moge wejśc na platformę. Może po dłuższej nieobecności hasło jest już nieaktywne ? Gdy próbuję zalogowac się, albo klikam na pomoc to mi wyskakuje komunikat: "odmowa dostęp, brak uprawnień do przeglądania strony ".
Stoktotka pisałas w tej sprawie do administracji systemu ?
Ja również nie mogę się zalogować , przeszłam przez połowę kursu i nie wiadomo co dalej.Zarejestrowałam się ponownie i ponownie wyskakuje komunikat '' odmowa dostepu ''.Administracja niestety nie odpisała mi w tej sprawie , a upłyneło już dużo czasu.Ręce opadają :(
ja mam ten sam problem...;/ szkoda gadać
Szanowne Panie,
administracja projektu euroKobieta dokłada wszelkich starań, w celu pomocy w rozwiązywaniu wszystkich indywidualnych problów technicznych jakie uczestniczki mogą napotkać. Do takich problemów może należeć np. brak możliwości zalogowania na platformie e-learning, co często wiąże się z nieprawidłową konfiguracją przeglądarki lub blokadą łącza sieciowego. W takich przypadkach konieczna jest indywidualna pomoc informatyczna.
W związku z powyższym jeśli z przyczyn związanych z problemem technicznym nie jest możliwe zalogowanie się na platformie e-learning zgodnie z podanymi instrukcjami prosimy kontaktować się z sekretariatem projektu, również za pośrednictwem linii telefonicznych (dotyczy to także wszystkich innych problemów technicznych).
Z poważaniem,
Administracja projektu euroKobieta
ania1984
|
baku1986
|
Kim
|
Bożena Smó
|
Agnieszka
|
Adriana Dr
|
Joannar
|
biemon
|
agaknopp
|
misia0025
|
karolcia33
|
weronika92
|